روانشناسی - موفقیت - سبک زندگی

دانلود تیتراژ سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی

متن آهنگ 

یه پاییز زردو زمستونه سردو یه زندونه تنگو یه زخم قشنگو
غم جمعه عصرو غریبیه حصرو یه دنیا سوالو تو سینم گذاشتی

جهانی دروغو یه دنیا غروبو یه درد عمیقو یه تیزیه تیغو
یه قلب مریضو یه آه غلیضو یه دنیا محالو تو سینم گذاشتی

رفیقم کجایی دقیقا کجایی کجایی تو بی من تو بی من کجایی

رفیقم کجایی دقیقا کجایی کجایی تو بی من تو بی من کجایی

آه خدا ای حبیبم

. .. … … . . .

یه دنیا غریبم کجایی عزیزم بیا تا چشامو تو چشمات بریزم

نگو دل بریدی خدایی نکرده ببین خوابه چشمات با چشمام چی کرده

همه جا رو گشتم کجایی عزیزم بیا تا رگامو تو خونت بریزم

بیا روتو رو کن منو زیرو رو کن بیا زخمامو یه جوری رفو کن

عزیزم کجایی دقیقا کجایی کجایی تو بی من تو بی من کجایی

عزیزم کجایی دقیقا کجایی کجایی تو بی من تو بی من کجایی


دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 320

Download


مطالب مرتبط :

دانلود تیتراژ پایانی سریال شهرزاد - محسن چاوشی - افسار + متن


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">